Razgovori s Bogom

Ljudi, ako niste pročitali ovu knjigu, stavite je na listu obaveznih. Ovo je jedna od onih knjiga za koju ja kažem da “ne smiješ umrijeti ako je nisi pročitao”. Možda malo pretjerujem, ali ne mogu, a da ne budem subjektivna, jer je mene ova knjiga potpuno promijenila.

Ovu knjigu je preporučila motivaciona govornica Ana Bučević na svom youtube kanalu, pa sam tako saznala za nju i odlučila da je pročitam. Zatim sam saznala da nije jedna knjiga, već je riječ o trilogiji. Knjige su osvježenje duha i svijesti.

Ko voli da čita self help knjige, ali i knjige o duhovnosti ovo je moja preporuka. Takođe je preporučujem svim onima koji vole da preispituju stvari, koji razmišljaju o egzistencijalnim pitanjima, životnoj filozofiji , mudrosti, onima koji nemaju problem da izađu iz svojih okvira i onima koji uživaju u prevazilaženju granica samog sebe.

VCV

“Ne znam. Navikao sam da je moj Bog malo više ozbiljan.”

 

Autor je Neale Donald Walsch, koji je pored ove tri knjige, napisao još nekoliko knjiga vrijednih čitanja koje su uglavnom za lični razvoj.

Šta god da vam napišem, bilo bi suvišno. Mislim da je najbolje da se i sami udubite u čitanje i procijenite koliko je vrijedna čitanja. Link za online čitanje vam, kao i uvijek, ostavljam na kraju recenzije. Nadam se da će vas ova knjiga podstaći na pozitivne promjene. Do tada, čitajte i pitajte. 

 

⇓Online knjiga

Oglasi

Komentiraj

