Book Lovers

Kako u zadnje vrijeme mnogo čitam, došla sam na ideju da svoje utiske o knjigama podijelim sa onima koji takođe vole da čitaju, ali i da vide recenzije prije nego se opredijele za određenu knjigu. Desilo mi se nekoliko puta da mi knjiga na prvu djeluje zanimljivo, ili ima nešto što me privuče, bilo da su to korice, naziv knjige, ili kratki sadržaj koji pronađem na internetu ili na pozadini same knjige, ali onda krenem da čitam i prilično se razočaram. Najgore od svega je to što takve knjige obično budu prilično velike, pa iako uvod ne bude mnogo zanimljiv, svaka sljedeća stranica djeluje obećavajuće. Onda odustanem tek nakon što pročitam više od polovine sadržaja knjige, a nekad je čak pročitam do kraja. Krajnji ishod je uvijek isti- Knjiga jednostavno nije “my cup of tea”. Što ne mora da znači da je knjiga sama po sebi loša, ali jednostavno nije ono što sam očekivala da će biti. Da bih se poštedila takvih razočarenja, stekla sam naviku da prije nego uzmem određenu knjigu, uradim detaljno istraživanje o njoj, što uključuje praćenje utisaka i recenzija stranih youtubera, blogera, kratak audio sadržaj knjige, forume i sl. Dakle, ovaj sajt je posvećen svima vama koji ne želite da gubite vrijeme čitajući knjige koje nisu ono što vam treba u određenom momentu. Poenta je da podijelim sa vama svoje mišljenje i analize određenih djela. Ono što moram reći je da najviše sklonosti imam prema naučnim knjigama, knjigama na temu duhovnosti, psihologije, zdravlja, moderne filozofije, zakona privlačenja, self development-a, fizike, magije, motivacije, vodičima, i knjigama o lifestyle transformacijama. Uprkos tome, odlučila sam da čitam i knjige iz drugih književnih kategorija, tako da će biti svega po malo. Sajt zasada neću reklamirati,  jer smo tek na početku i potrebno je još mnogo nadograđivanja sajta da bi bio onakav kakav se nadam da će jednom biti. Nadam se da će biti redovnih posjetilaca, i da će moje recenzije nekome biti od koristi.

Pa, da počnemo…

Oglasi

Komentiraj

